Şevkat Yerimdar 2: Bizde Sakat Çok

ŞEVKAT YERİMDAR 2 : bizde sakat çok
O ELİNİ İNDİR !!!
ŞEVKAT, DÜĞÜN YAPMAK İÇİN DEDESİNDEN KALAN EVİNİ SATMAK ÜZERE ANKARA’YA GİDER. Nİ-YETİ EVİ SATIP HEMEN DÖNMEKTİR FAKAT TALİHSİZ ÂŞIK SARPER ARABASININ ÖNÜNE ATLAYINCA ŞEVKAT’İN PLANLARI ALTÜST OLUR. ŞEVKAT, KIZ TARAFINDAN DAYAK YİYEN SARPER’İN HESABINI SORMAK İÇİN KAHVEYİ BASAR VE, MACERA BAŞLAR …. “Şevkat Yerimdar 2: Bizde Sakat Çok” yazısını okumaya devam et

Karayel Poyraz

Hikâyemiz Kurtuluş Mücadelesinin ilk adım şehri olarak da bilinen Samsun’da geçmektedir.
Filmimiz komedi ağırlıklı olmakla beraber, Anadolu insanının içtenliğini, samimi duygularını ve yüzyıllardır bu topraklarda hüküm süren güçlü kardeşlik bağlarını beyazperdeye yansıtmaya çalışarak ve günümüz gençliğinin küreselleşmiş yeni dünya düzeninde doğru yolu nasıl bulabileceğine dair mesajlar verecektir. Mustafa Kemal Atatürk’ün 19 Mayıs bilinciyle Türkiye’nin geleceğini gençlere emanet ettiğini düşünürsek; Sinema filmimizle Samsun kentinin Türkiye için önemini vurgulamaya çalışacağız… “Karayel Poyraz” yazısını okumaya devam et

Kaledeki Yalnızlık

KALEDEKİ YALNIZLIK

Futbol üzerine kurgulanmış bir film gibi görünse de içinde barındırdığı aile ilişkileri, yoksulluk, çaresizlik ve geçmişle hesaplaşmalar nedeniyle naif bir “kaybetmiş adam” hikayesidir aynı zamanda.
Kadrosu ile her karede izleyiciye oyunculuk ziyafeti vadeden bu film,  eşini kendi kullandığı arabada yaptığı trafik kazasında kaybetmesi ile bir anlamda hayata küsen bir babanın da öyküsüdür.
Maddi sıkıntılardan kurtulmak için babanın başvurduğu ihanet ve gurur öğelerinin yumuşak bir örgü ile iç içe sunulduğu film, varoşlarda yaşanan alt kültürü mümkün olan en sade dille yansıtıyor.

Nurettin (Numan Çakır),  futbolda parlak dönemler yaşarken geçirdiği trafik kazası sonucu hem eşini hem de geleceğini kaybetmiştir. Onu hayata bağlayan tek neden oğlu Feyyaz’dır (Tolga Sarıtaş). Nurettin, 3. Lige çıkma hayalleri kuran ve başkanlığını gayri işler yapan bir adamın yaptığı (Erkan Can)  amatör takımında
oynamaktadır
Futbolda kale, dramatik bir bölgedir ve çoğunlukla kaleciler saha içinde yalnızlardır.
Nurettin’in eniştesi (Menderes Samancılar) bir lunaparkta çalışmakta ve şans oyunları ile makus talihini değiştirmeyi düşlemektedir. Ablası (Nur Sürer) sıradan bir ev kadınıdır. “Kaledeki Yalnızlık” yazısını okumaya devam et