Ölümcül Labirent: Şampiyonlar Turnuvası – Escape Room: Tournament Of Champions

ÖLÜMCÜL LABİRENT: ŞAMPİYONLAR TURNUVASI
“ESCAPE ROOM: TOURNAMENT OF CHAMPIONS”

“Ölümcül Labirent: Şampiyonlar Turnuvası” dünyanın dört bir yanındaki sinemaseverleri korkuya sürüklemiş aynı adlı hit psikolojik gerilim yapımının devam filmi. Bu bölümde, altı kişi farkında olmadan kendilerini bir başka kaçış odaları serisine hapsolmuş bulur, hayatta kalmaları için gerekenleri yavaş yavaş ortaya çıkarırlar… ve daha önce hepsinin oynadığı oyunu keşfederler.

Columbia Pictures bir Original Film yapımı olan “Ölümcül Labirent: Şampiyonlar Turnuvası”nı sunar. Filmin başrollerini Taylor Russell ve Logan Miller paylaşıyor. Adam Robitel’in yönettiği filmin yapımcılığını Neal H. Moritz; ortak yapımcılığını Oren Uziel; yönetici yapımcılığını ise Adam Robitel, Karina Rahardja, ve Philip Waley üstlendi.

“Ölümcül Labirent: Şampiyonlar Turnuvası”nın senaryosu Will Honley, Maria Melnik, Daniel Tuch ve Oren Uziel’in hikayesi de Christine Lavaf ve Fritz Bohm’un imzasını taşıyor. Filmin görüntü yönetimini ACS’ten Marc Spicer, yapım tasarımını Edward Thomas, kurgusunu ACE’den Steven Mirkovich ile Peter Pav, müziğini ise Brian Tyler ve John Carey gerçekleştirdi.

Bu kez, “Ölümcül Labirent: Şampiyonlar Turnuvası”nda, Minos Corporation’ın çarpık oyununda hayatta kalan iki kişi olan Zoey (Taylor Russell) ve Ben (Logan Miller) şirketin cinayetlerini ve kötülüklerini ifşa etmenin peşine düşmüşken, kendilerini daha ölümcül bir eğlence için aynı yere geri döndürülmüş olarak bulacaklar ve diğer hayatta kalanlarla bir araya gelecekler.

Minos, daha önce de zorlukları aşmış bir grup oyuncuyu bir araya getirirken, filmin yapımcılarına da karakterler için heyecan verici ve zorlu yeni problemler yaratmak düşüyordu. Yapımcı Neal H. Moritz, “Şampiyonlar Turnuvası” fikri ismine uygun şekilde riskleri yükseltiyor” diyor ve ekliyor: “Tüm karakterlerimiz bu oyunu daha önce oynamakla kalmadı, kazandı. Dolayısıyla, bulmaca çözme ve ipuçlarını bulma konusunda uzmanlar. Onları inandırıcı bir şekilde şaşırtacak ve onlara meydan okuyacak odalar yaratmamız gerekiyordu, fakat bence sunduğumuz en heyecan verici şey, oyunun geleneksel odalarla sınırlı olmadığı, her yerde oynanabileceği fikri”.